fredag 23 april 2010

NOSTALGI.........

okej jag har sagt det förut MEN det tål att sägas igen.....ME LOVE SPOTIFY!!!!! Har gått igenom min musik från liten till stor nu och bara myyyyst i massor;) Skönaste stunden i mitt huvud var när jag och bästisen sussie dansade till "oh mama" med Lili & Sussie. Hade tom uppvisning i skolan......ha ha tänk om man kunde kika tillbaka på det;) Eller kanske inte...jag vet inte men grymt är att dansen ännu sitter kvar i kroppen:) Vi kanske ska köra en reunion nån dag och dansa lite;).......

Nu ska jag leta lite till sen sova!

Me like very much.........

3 kommentarer:

  1. Kan vara så att jag dansade loss ett par steg med er...:-D Nostalgi!Det kan också vara en sisådär 20 år sedan..se där ja så gamla vi blev! Vad härligt att "se" dig! Jag befinner mig också i bloggträsket..
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  2. Men hallå där.....Hur hittade du mig?????? Jag som är så hemlig;) Kul för mig för jag fick ju se dig på riktigt:)Jadu, vi sågs nere på gästis i vallentuna för typ 12 år sen eller nåt;) eller var det kanske ännu längre sen.......Ska plugga på lite om dig via din blogg.......Kanske man kan ses på riktigt snart:) Kramen så länge

    SvaraRadera
  3. Ja, du det var så länge sedan!! Jag hittade dig via Sussies blogg som jag sedan Facebookar lite med. På den vägen är det! Så roligt att hitta dig här! Kramen!

    SvaraRadera