lördag 10 april 2010

Men oj....

vilken allvarlig ton det är här idag:) Det är bara för att det är så mulet.......En kompis som läser sa att jag blandar mkt.....ha ha ha förstår inte alls vad hon menar;) Ledsen, men jag skriver ju om det som dyker upp i huvet och i ena stunden är det om dysfunktionella familjer och i nästa om hur många ballerinakakor man egentligen kan få in i munnen samtidigt...????? Schizofren? Javisst:) men det är ju därför ni älskar mig och jag älskar mig och Stellan älskar mig.............Nä nu ballar det ur.....Nu ska jag kaffa men utan ballerinakakor, dom finns just nu bara i mina drömmar.....åh vilka drömmar då.....:)

Vi ses mina bästa ikväll:) till vin, män och sång:0.....Iaf vin och sång och massor med mat;)

Me like.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar