onsdag 28 april 2010

jobb jobb och lite migrän på det:(

Vaknade i morse och hade helt sjuuuukt jävla ont i huvet:( Kan starten på dagen bli sämre lixom.......Jo kanske......Att vakna till att något av barnen kissat ner hela sängen och sig själv kanske....eller att något av barnen har kräkts i sängen eller något sånt trevligt.......Gärna klockan typ 5 så att det egentligen är alldeles för tidigt att gå upp men ingen kan somna om så när man legat och vridigt och vänt sig och grymtat och suckat till en halv 6 eller så så till slut så släpar man sig upp och verkligen känner dagen i sig;) Så var ju inte min morgon så att vakna med migrän,må illa men ändå kunna ta medicin och sen lägga sig igen kanske ändå inte var så farligt..........

Nu ska jag ut i kalltet, för ja det är skitkallt idag här och nu i vallentuna plus lite regn i luften så jag känner mig inte så överdrivet sugen men jag vet att det gör gott så bit ihop och tänkt positivt nu.............

Jag kommer tillbaka.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar