tisdag 6 april 2010

Bara för att....

jag faktiskt kan räkna på en hand de futtiga små dumlegodisar jag har ätit på hela påsken så måste jag skryta lite. Samtidigt blir jag lite rädd....Hur sjuk är jag egentligen????????Uääää ge mig lite sug tillbaka, bara lite;)

Tänk om jag aldrig mer kommer att missbruka ballerinakakor, godis, choklad med mer igen?????? Tänk om jag kommer sluta som Anna Skipper och bara dricka hälsodrinkar som smakar bajs resten av mitt liv???? Kvällgodiset är en burk tonfisk????? Detoxa varannan vecka?????.........såååå rädd nu bara......;)

Mmmm allt låter väldigt trovärdigt och jag känner mig oerhört orolig MEN med tanke på allt som hänt under åren så finns det inget som förvånar mig längre...verkligen ingenting;)..... so anything can happen....verkligen vad som helst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar