lördag 17 april 2010

Åh nu mest trött....

så kan det ju oxå vara när man jobbat;) Hade glömt bort det MEN tycker det ändå är mer soft just nu iaf att vara på jobbet än att vara hemma. Beror kanske på vad man gör men just nu känns det så. Det enda som inte känns bra är att jag inte har gått något alls idag:( Om inte promenaden till och från bilen i väsby centrum på lunchen räknas;) Knappast va:) Ska gå låååångt imorrn, läääänge och sveeeettigt och nice. Så är det.

Kvällen har varit mys med trevligt sällskap och nu hemma i soffan med te och supertrötta ögon som bara helt enkelt borde få sova men inte riktigt ännu. Ska nog fortsätta spotifya lite mer här, bara en liiiiiten stund till......lite lite grann. Måste försöka ordna någon slags ordning i mitt kaos där. Har en enda lååååååång låtlista som helt klart visar hur musikschizofren jag ju är;) Tur att ingen kan kika in där iaf men ni som läser här kan nog gissa mer eller mindre på ett ungefär hur den ser ut, jag menar med tanke på snurret i inläggen här. Gud vad jag babblar.....Trött och ska sova nu.

En påminnelse till bästaste igen:

Följ bara ditt hjärta så kommer resten ordna sig.....

Du vet att jag älskar dig

Puss

1 kommentar:

  1. Gulle dej..
    Jag har lovat mig själv sedan en tid, att jag alltid ska följa mitt hjärta. Tror att om vi gör det så blir allt så mkt bättre. Både i stora och små situationer. Tack fina för att du påminner mig.
    Jag älskar dig.
    Puss och kram

    SvaraRadera