fredag 28 maj 2010

Konsten att kunna....

packa för 3 i EN resväska???????? Det ska gå MEN jag är INTE där ännu.........I vanliga fall har jag ju typ 2 till mig själv bara plus en handväska som är knökfull!!! Denna gången blir det som sagt 1 resväska för oss 3, en "handväska" i form av skötväska till liten;) 1 rygga till stor av stor som bärs av stor:) plus 1 vagn som dock checkas in på arlanda så 1 styck bärsjal knyts på moi och kånkar liten. Glitter och glamour? Njä inte ett dugg. Nervöst? Ja faktiskt lite....Första gången någonsin utan the man (som ju sen hedenhös varit med) och resa själv med barnen. Det kommer gå bra. Jag ska packa ner: lugnande tabletter och en liter whisky;) Då blir nog flygningen bra:)

mmmmm.......

Mina manolos och dolce får stanna hemma denna gången;) Glitter och glamour får jag stå för själv med mina fantastiska bling bling barn;) Adios:)

Hemos visto.........

1 kommentar:

  1. gah vad jag är avundsjuk!!
    ha det alldeles alldeles fab, och kom tillbaka utvilad utan migrän - kramen!

    SvaraRadera