söndag 2 maj 2010

Vår på riktigt snart.....


för snart kommer kossorna ut:) Kosläpp idag i mitt hemma Kårsta el ja nästan iaf, mitt Ekskogen men det är ju nästan samma:) Detta är enda dagen som det kommer mycket folk hela vägen dit ut. Skrämmande många i kärnan vallentuna som tills för ett par år sedan inte ens hade varit så lång ut förut. Nu så vallfärdar folk ut till Kårsta för att kolla på kor som springer och är helt galna. Kul men hysteriskt. Jag gillar dock denna dag på året väldigt mycket. Det är dagen då jag far hem på riktigt och insuper det vackra som får ett lugn att sprida sig i mig. Det blir ju inte så ofta man är där längre så min dos bli inte riktigt tillgodosedd så denna dagen behövs:) Hoppas hoppas att solen stannar kvar med oss. Picknicken blir skönare med sol helt enkelt!!!!!

muuuuusigt ska det bli iaf;) ha ha ha ha gud va nördig jag är;) Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar