lördag 1 maj 2010

By the way så......

hittade jag en till mastodontspindel i källarn igår tror jag.........Den satt i simkassen tillsammans med mitt läppglans, bodylotion och ansiktskräm som låg kvar efter simmet i torsdags:(((( Jag sprang upp till mannen med gråten i halsen och sa att han fick gå ner och döda döda döda för jag MÅSTE ha mitt läppglans och jag vågar INTE stoppa ner min hand i kassen!!!!!!! Då säger idioten att den redan är död?????????? Han dödade den kvällen innan men tog inte bort den?????????? - MEN HUR KAN DU GÖRA SÅ? Skriker jag.........DU KUNDE JU HA SKRIVIT EN LAPP OCH VARNAT MIG ATT DEN FANNS DÄR!!!!!!!!!!!

Hur som helst så blir jag rätt gråtfärdig när jag tänker på detta OCH det faktum att det finns fler!!!!!!! Det är bara en tidsfråga innan nästa kommer för att ta hämnd på oss:( O herregud va dåligt jag mår när jag tänker på källarn nu!!!!!!! Min fråga som gnager i huvet (se tidigare inlägg) he he, det har såklart med att göra huruvida jag ska fly från detta hus nu eller när nästa kommer upp ur avgrunden. Helt klart är att porten till helvetet finns under vårt hus och jag gillar det inte ett endaste dugg. Inte alls faktiskt!!!!!!!

Må ni brinna i helvetet ni spindlar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar