lördag 15 maj 2010

Längtar mest nu bara.....

Till tiden som kommer efter migränen......för den kommer men ibland är väntan låååång.....som nu.....bara migrän hela tiden och jag sjunker djupare djupare ner.........vill bara sova mest men kan inte hela tiden.....för mycket runt mig, barn, jobb, hem...ja livet man måste leva fast man mår dåligt........Nu bara längtar jag nån annanstans bara, där mitt huvud är normalt som alla andras......Idag har det varit tokvarmt ute...och inne i sovrummet där jag låg.....fan va trött jag är på det här nu:(NU FÅR DET VARA NOG!!!!!! Imorrn har jag dansuppvisning...känns sådär....mest stressad över att jag vaknar varje morgon och mår skit och sen inte vet hur resten av dagen ska bli:( Jag vill må bra imorrn och träna träna träna och sen dansa skiten ur mig själv senare på dagen........

MEN NOG NU........

Nu tänker jag sova igen och drömma om något fint som gör att jag vaknar och mår som en sockerkringla ......för dom mår nog bra tror jag.....tills dom blir uppätna........då mår dom inte så bra........som jag.....JAG ÄR EN SOCKERKRINGLA!

På återseende.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar