onsdag 5 maj 2010

Djupt ner just nu.....:(

I migränträsket:( Ibland några gånger om året blir det så att medicinen inte hjälper....Så var det igår sen em och fram tills lunch idag. Gårdagen var intensiv fast på ett trevligt sätt, dagen avslutades dock med ett grymt danspass MEN migränen var där redan innan och fysisk ansträngning förvärrar ju bara och det vet jag MEN jag var tvungen att träna dans igår! Det var sista gången innan genrepet nästa tisdag och söndagen efter, den 16 smäller det:) Då är det show och there is no turning back now!!!!!!!

Migränmässigt så har det varit jobbigt sen över en vecka tillbaka:( Har suttit på jobbet mer än en dag med värk och illamående men bitit ihop:( Till mina nära och kära som undrar vart jag tagit vägen så vet ni nu. Jag tänker på er men har inte orkat riktigt och ni vet ju att jag blir så här ibland men jag återkommer ju alltid;) Love u all!!!!!!

Snart ska jag och stor åka till arninge och kolla på skor. Kanske en sväng till täbban oxå. Han har fått för sig att han vill ha ett par converse........ Vi får se hur det blir med det;) Han har dock förtjänat någon slags belöning efter gårdagens simskola:) Han frågade mig på vägen dit om han kunde ta något märke och jag sa att då måste han kunna doppa huvet, hela huvet men det vill han inte sa han. Ok sa jag men då kan du inte ta något märke. Dock så har han redan tagit ett när dom hade klädsim men vi hade inte köpt det ännu. Iaf så gick han in på sin lektion. När jag sen kom dit efteråt så var han i bassängen och ropade på mig att jag skulle titta...... Vips så var han under vattnet....igen och igen. Jag blev helt paff.....Frågade simlärarn om han såg det där? Javisst sa han, han har gjort det flera gånger!!!!!! Shit va glad jag blev och lika paff som glad. Jag vet inte om det var det jag sa om märken eller om hans simlärare helt enkelt är helt fantastisk, iaf så har ungen övervunnit så jävla mycket sen vi började och hans mamma är mäkta stolt. I love u min lilla prins, mest i hela världen å det vet du ju!!!!! Vi köpte märket han tagit tidigare och det fick följa med till dagis idag!!!!! Pusseunge........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar