söndag 2 maj 2010

KAKA, GE MIG MERA KAKA.....

Jag föll idag! Hårt ner i Ballerinakakpaketet! Mannen var NOGA med att påpeka att han MINSANN bara ätit EN kaka ur paketet, yapp yapp but who cares, jag åt resten:) Ballerina choko, mint, kladdkaka you name it men jag föredrar ändå bara orginalen. Billiga kopior är inte riktigt min grej! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Att tillägga angående mannen är att han inte ens gillar ballerinakakor utan ska ha singoalla. Hur konstigt det än låter men det är sant. Iaf så var det ju då inte det att han på något sätt la band på sig och var duktig utan att han helt enkelt inte gillar och då kan man ju lätt vara "duktig", ha ha pyttsan;) I alla fall så var det fruktansvärt gott med ett paket kakor idag:) Mår lite lätt illa nu men det är det helt klart värt!

Just det, kosläppet var intet nytt om man säger så. Träffade trevliga bekanta och vänner, fikade gott, stor var helt ointresserad av korna och hade fullt upp med kompisen och klättra runt bland stenar mm, liten satt och förvandlade en solbulle till små mikroorganismer som sakta men säkert spridde sig över vår picknickfilt, jag och mannen turades om att "prata" med min mamma som ju för varje gång vi ses blir mer och mer lik Ozzy Osbourne, solen sken och vinden blåste kallt....Ändå en mysig tradition som abselut kommer att upprepas............Dock med mer kläder nästa år......SOM jag alltid säger;).................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar