söndag 9 maj 2010

Vad rör sig i mitt huve nu?....

Just nu sitter jag och läser Katrin Zytomierskas blogg och ställer mig frågan varför??? Jag har ju bestämt mig för att jag inte ens gillar henne och ändå så kan jag inte låta bli att gå in och läsa lite då och då.......Sånt är väl konstigt:)

Sen sitter jag och allvarligt försöker komma fram till om det nya fullkornsbrödet är hit eller shit? Min frukost intas just nu efter att ha vaknat upp och haft så grymt jävla ont i huvet igen:( Bättre nu iaf efter mina droger;)

Sitter och önskar att solen ska kika fram och att jag genom det miraklet ska få galet med oväntad energi och ge mig ut på en super duper bränna fett få mig att må bra promenad.....eller nåt samtidigt som jag får en mycket snygg jämn solbränna över hela kroppen??????! He he he fast då måste jag gå naken och det blir ju lite konstigt kanske.......

Just nu är jag skitsur över att hm.com varit strul sen igår och min bikini (ja jag är lite smått bikiniberoende) som jag absolut MÅSTE ha nu bara finns i överdel!!!!!!!!GRrrrrrrrr jag är såååå arg nu:( Bajs hm......om det hade funkat och beställa igår så hade den funnits kvar:( Ååååå vad arg jag är...........Skiiiiiiit.....

Ok jag släpper det nu......

Vidare så tänker jag mycket på vårt genrep inför showen som är på tisdag.....Allt ska provas ut nu och allt ska sitta vilket det gör och den känslan jag har i kroppen är helt obeskrivlig. Har aldrig vågat fullt ut men NU gör jag det:) Lycka!!!!! Vi var i bling bling mecka igår dvs Kairo Bazar. TUR att jag bara hade lite pengar med mig OCH att deras kortmaskin inte fungerade just då;) Eller hur darling;)........... Såg en sjal för 300 spänn som jag förmodligen oxå MÅSTE ha.......snart.....he he he Iaf så köpte jag lite krims krams inför showen....Kommer vara sååå snygg;) Nu ska jag göra lite yoga och väcka min kropp ur koman för den är inte riktigt med idag ännu känner jag.........

Det var väl det i mitt huve just nu..........Fast jag tänker på min vän och Salem.......Undrar om natten var magisk.......;) Amore my friend..........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar