onsdag 26 maj 2010

Clownen Manne, jag och Coco......

men ärligt, vad var dealen med det där "barnprogrammet"???? Det var som en väntan som aldrig ville ta slut....... Precis ingenting hände. Gjort av utvecklingsstörda för utvecklingsstörda. Förlåt om just DU gillade......Jag gjorde inte. Som sagt man satt med spänd förväntan att, åh snart händer nåt.......nåt roligt........nästan som ett förspel där man väntar på belöningen som dock aldrig kommer:( Misstolka inte detta nu, jag gillar förspel det är bara själva liknelsen.....skit samma om du hajjar jag vet vad jag menar. Att jag skulle tända på Manne eller apan är inte heller rätt tolkat däremot så tycker jag dock att det fanns en viss obehaglig sexuell underton i hela programmet. Manne tycker jag är smått obehaglig och den där jävla apan!!! Vad fan döljer sig där under dräkten egentligen? Jag lovar att han går runt med flaggstång under hela programmet för att sedan toksätta på den där tröga jävla clownen inne i cirkusvagnen eller vad sjutton dom nu bodde i för något. Nej jag känner inga aggressioner mot någon av dom egentligen men om du lixom jag sett nåt avsnitt så bara måste du lixom jag undra vad dealen var egentligen. Äckelclown och äckelapan......ha ha ha ha ha

Snart skiter jag i det här och drar till MALLORCA istället..........mmmmm jag myser på de`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar