onsdag 26 maj 2010

Matsammandrag.....

sen i lördags.......På dagen, 18 årskalas med buffè....så förbannat gott och jag är ju inte den som petar i maten direkt, snarare tvärtom. Sen var det girls night med mat, vin, nötter och godis i LASS!!!!! Dagen efter alltså söndag, firade mannen litegrann så då bidde det världens godaste tårta made by moi;) och CHOCOLATE CHIP COOKIES I LASS med kaffe:) Måndag, inte så märkvärdig lunch på jobbet men pizzahut på kvällen där jag åt så jag trodde jag skulle spricka. En halv doublepizza med förrätt i form av vitlöksbröd och potatis med barbequedipp till. Mmmmmm mumma;) Resten av veckan har jag bara ätit så som man gör MEN rört mig typ nada:( Lite sim igår men inte mycket bara lite;)

Summan av kardemumman= En lååååång hård svettig promenad på ett par timmar i kväll.....helt enkelt.........Jag ska lixom känna hur jag detoxar ut allt skit ur min kropp....he he he.....sen drar jag till MALLORCA och bara blir brun och snyggare.....he he he, me like.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar