onsdag 31 augusti 2011

Holy Moly - nu bloggar hon från jobbet oxå....

Aja baja men bara ett litet inlägg:)

Läste mitt horoskop i nya Amelia och allt stämde!

Det sa att jag misskött min kost och hälsa ett tag men att jag var på väg att ta tag i det nu. Det kommer göra att jag mår mycket bättre. Sen stod det nåt mer som jag inte minns men som stämde sen stod det att jag trivs med fiskarna. Det stämmer ju jättebra. Jocke är inte rädd för mig alls och Dartanjang och Ruben har blivit lite modigare dom med. vi börjar bli tighta lixom:) Ha ha ha, eller menade horoskopet nåt annat?

Igår blev det magdans, ett grymt pass i en timme där fettet fick svettas sen stannade jag på gymmet på vägen hem och gick på bandet i 30 min. Det blev 3,1 kilometer och svettigt även där.

Jag är på rätt väg nu. Om jag bara kan ta tag i mina dåliga samveten gällande människor runt mig så kommer jag att må bättre.

Dax att jobba lite då:)

1 kommentar:

  1. Gud vad jag legat efter, har inte "hunnit" läsa på ett tag, måst ha prioriterat skolan, fuck att det inte går att skicka sms heller, jag älskar dig iallafall! Så du vet! PÖÖSS

    SvaraRadera