tisdag 30 augusti 2011

Just nu...

är jag skitirriterad över att vår dator, en dell från 90-talet eller så är så galet seg. Bara det att den heter Latitude D 400 får tom mig att förstå som inte kan något om datorer alls att den är skitgammal och borde få dö!!!!! Dells idag heter nog typ Longitude R5000. Det låter lixom hetare. Måste fråga mannen om det senare.

Idag ska det tydligen premiärdansas. Jag tyckte tydligen för några veckor sedan att det var dags att avancera till den där andra gruppen som man ska vara bra i. Att dansa alltså. Får se om jag tagit mig vatten över huvet. Att vågen dessutom visar "the number of the beast" hjälper nog mig att känna mig bra, sexig och allmänt bekväm  framför dom helt avslöjande enorma speglarna i salen ikväll. Sa jag att jag numer bara bär svart?!

Nu ska laga mat, dansa, träna och sedan sjunka ner i tvsoffan och kämpa emot mitt fantastiska sockerberoende jag lagt mig till med denna sommar! Ingen alkohol, inget koffein men socker socker socker. Det är min melodi.

Hej då choklad lixom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar