tisdag 16 augusti 2011

Gnäll gnäll gnäll

Jaaa, jag gnäller men uss vad jag mår pyton:(

Huvet är så fullt med snor så det spricker snart. Det känns lixom som om jag fått en kallsup i näsan hela tiden, tar jag inte nässpray så kan jag inte andas. Lutar jag mig framåt så rinner det ut ur näsan. Mina ögon rinner lite av och till. Halsen gör ondare idag. Jag vill sova men kan inte sova. Min rygg gör ont. Min nacke gör ont. Jag går på alvedon hela tiden. Pricken över i:et nu är migränen som med all säkerhet kommer att komma. Bihålor och migrän hör lixom ihop.

Man kan säga att livet känns mindre kul just nu. En liten tröst är att barnen och mannen fortfarande är friska, peppar peppar ta i trä.

Jag ska sluta gnälla nu. Tar en spraydusch och alvedon och hoppas på bättre tider.

Gnällmamman checkar ut för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar