onsdag 17 augusti 2011

Kärlek!

Brevlådan kom med Amelia och Rickard Engfors bok. När jag stod vid brevlådan kom världens finaste S åkande och gav mig en påse som innehöll en film, 2 chokladar och en feelgood film samt en liten krya på dig hälsning. Är inte det kärlek så säg:)

Samma S kom till mig för många många många år sedan när jag var sjuk med en helt kartong, en stooor kartong innehållandes teckningar som hon gjort på sin pappas jobb:) Budskapet var och stod på många många teckningar, Krya på dig! eller Bli frisk fort eller Skynda dig att bli frisk nu!:)

Jag undrar hur jag klarat mig utan denna underbara fina människa i så många år av mitt liv? Tror inte att jag med ord kan beskriva hur otroligt speciell hon är för mig.

Kärlek. Ren jävla kärlek!

Puss!



För att orka med allt detta så kör jag en kur sånt här:


Otroligt att man kan bli så utslagen av en förkylning. Det märkligaste är att jag ännu inte har fått någon migrän? Det brukar vara den som är värst!

Jag tackar för det sålänge!

Migränmamman med kärlek checkar ut och kryar på sig sålänge!

1 kommentar: