fredag 12 augusti 2011

En bra känsla!

Idag var vi och hälsade på dagiset som liten ska börja på på måndag. Det är samma som stor gick på vilket känns tryggt. Den avdelningen som liten ska gå på jobbar en gammal kollega till mig som är helt underbar. Min magkänsla säger mig att detta kommer att bli bra MEN självklart så finns oviljan där att lämna bort min lilla skatt hela dagarna. Önskar att jag kunde vänta ett år till då jag tror att han skulle ha mer utbyte av dagisvistelse då men ja, det är mycket man önskar här i livet. Nu är det som det är och vi kan bara göra det bästa av det! Jag tror som sagt att detta kommer att bli bra.

Hm min tvekan lyser visst igenom ser jag när jag skriver:)

Jag vet att det kommer bli bättre än förra gången iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar