torsdag 11 augusti 2011

Bilar 2 - Blä!


Är sååå besviken efter bio idag då vi såg denna film.

Jag älskade den första och har sett den med sonen 74 gånger eller så. Den var lagom på alla sätt och vis och den spelade på alla mina känslor så när nu 2:an kom var förväntningarna höga, mycket höga.

Det var action från första stund a´la värsta bondstyle. Jakt, skurkar, explosioner, och vapen, vapen, vapen. Att den var i 3D var inte ett dugg märkvärdigt heller. Den kändes mer disney än pixar. Lite sådär crazy och jag gillart inte alls. Inte ett endaste dugg.

Jag menar, det är inget fel med action men det var inte vad jag hade förväntat mig.

Den som tror att bilar 2 har något med den första bilar att göra kommer bli mycket besviken. Det blev jag iallafall.

Trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar