lördag 26 februari 2011

Veckans fattiga upptäckt

Detta kan du inte köpa med "30 kr jag hittade i bilen pengar när plånboken ligger kvar hemma" på ica och det ska gå snabbt för du kommer just från fotbollsträning med hungriga barn:

1 pkt frysta köttbullar
1 pkt fiskpinnar
1 falukorv, ring eller avlång
1 burk ravioli
1 pkt färsk pasta

Okej jag vet jag har dålig fantasi men det skulle ju gå fort......Efter dessa gav jag upp och åkte hem och lagade.........Säkert nåt jättegott, jag minns inte.......

Mer då

På mcdonalds kan man inte köpa en Mcchicken för 30 kr för den kostar 39 kr....alltså inte menyn. En juniorchicken kan man köpa. Den är pyttelite mindre och har inte flarn på brödet!

Värdelöst vetande men om någon annan som jag sitter med bara 30 kr i bilen 2 gånger samma vecka så har jag lixom besparat denna undersökning kan man säga......

Tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar