torsdag 10 februari 2011

Snarka igen "älskling" och jag svär att jag kväver dig...

Väcks av något irriterande ljud. Vad fan är det som låter????? SSNNAARKKKKK!!!! Ok, spark, tyst i 5 sekunder......SNARK igen, spark igen, tyst i 5 sekunder......SNARK....eller fan vänta, när man lyssnar närmre så låter det som om han håller på att kvävas av sig själv.......en HÅRDARE spark gör nog susen.......tyst i 5 sekunder plus ett "jag har så jävla ont i halsen"!!! Det skiter jag i, jag vill sova!!!! Går upp och kissar, lägger mig i sängen igen. NU ska jag sova! Varmt, knöligt, klockan är tio över 6, alltså en halvtimme kvar innan klockjäveln ringer....osså SNARK!

I några sekunder överväger jag att faktiskt kväva den jäveln med kudden!!!! Det blev ett hårt knä några gånger sen somnade jag nog av ren utmattning. Vaknar när jag precis har somnat av litet tjut från liten typ som just vaknat. " Tjoho, mamma kommer", så lät det INTE när jag snubblade upp för trappan i mörkret. Hämta liten, ner till säng, blir friserad en stund och hinner nästan börja njuta av hur skönt och varmt det är i sängen med liten kropp brevid.......DÅ ringer klockan!!!!

God morgon dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar