söndag 13 februari 2011

Me, myself and my little man...gånger 50 typ

Jag har alltid varit en sucker för cocosbollar, LÄNDIAS cocosbollar, ingen annan! Värst var när jag var gravid med nr 1. Fick en sån jävla craving en kväll så jag och mannen for runt i hela vår kommun och inte hittade några så det blev grannkommunens kvällsöppna ica som blev räddningen. Jag nästan grät av lycka när jag gick med min låda till kassan. Herregud va lycklig jag var då.

Tyvärr så har jag inside connections på just Ländia. Tyvärr säger jag nu eftersom jag ska gå ner 6 kilo och igår när fina A kom hade hon med sig en STOR låda till mig. Från hennes man som då är min inside man in there. Hetsätningsvarning är det på mig när dom finns hemma. Gärna en 3-4 på raken, helst från frysen, gaaaahhhhh va gott, så ni kanske fattar hur detta kommer att bli.....?

Jag vet inte varför hans mål är att få mig att bli ännu fetare då detta är låda nr 3 i ordningen som jag får inom loppet av 2 månader? Jag kan lixom inte riktigt bestämma mig för om det är en pungspark han förtjänar eller en riktigt stor bamsekram..........Jag vet ju dock vad han gillar och inte.................Passa dig D...............

(dock från djupet av mitt hjärta så tackar jag dig för att du är så omtänksam och ger mig min dos av mina älsklingar, på riktigt! En stor KRAM på dig!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar