onsdag 16 februari 2011

Okej, och nu så

4 cocosbollar senare och lite lätt ond mage så tänker jag att jag måste ta lite beslut och ta tag i saker. Spanskan som jag mer eller mindre kände att jag var tvungen att tacka ja till då den var gratis ska jag ringa om och fråga om erbjudandet går att skjuta på. Om inte så får det passera. Zumban är bara 4 veckor som jag är anmäld till. Är det superkul så får jag ta vidare beslut längre fram om det är värt det. Magdansen tycker jag är kul och kommer förmodligen dansa vidare med. Jag har bestämt mig för att skaffa gymkort på gymmet där jag även simmar. Kanske jag där istället kan hitta träningspass i grupp istället för att fara till täby och zumba och dansa. Jag har vänner som tränar där vilket är roligare då man kan ha någon att svettas tillsammans med:)

Kaoset här hemma kräver en väns hjälp, en vän som är målare. En ganska lätt insats med att grunda för att sedan tapetsera en vägg. När det är gjort kan vi fixa golvet och sedan är det klart! Eller ja typ....innan ska vi slänga 84 kilo skrot som tyvärr till 99% är mannens och han är helt torsk på att samla skitsaker. Solsidan förra avsnittet, felix, det är min man det!

Rädda barnengrejen får jag ge en chans, fortsätter jag att känna stress när jag är helt invigd så får jag avsäga mig det.

Min mormor, mitt dåliga samvete, det är så det är. Jag kan ändå inte åka dit när vi är sjuka. Hon är snart 90 och klen som en okokt spagetti. Är jag frisk i helgen så far jag dit. Med eller utan familj.

Det där med extrajobb, dyker det upp något så är det bra. Gör det inte så får jag hålla igen med shopping, kanske fortsätta sälja mig på tradera.......Ska dock undvika finland;) Skämt o sido. Vi klarar oss ändå. Kände mest att det skulle vara skönt att få en slant utöver bara.

Att jag är tjock får jag acceptera tills jag tränat mig smal. Att jag är ful, mmm ja det är mest dagsformen. Månadens vecka, ja den kommer ju varje månad så what to do lixom.....

Jag tror att det räcker så för nu........

1 kommentar:

  1. Skönt att sortera i kaoset man har, så kan man se vad som är viktigt för stunden. Det är bra! Kämpa på raring! Love u!

    SvaraRadera