söndag 6 februari 2011

Kan du ditt Star Wars?

Jag inser att jag kan nada. Stor kväll i kväll då vi lät stor kolla på första star wars filmen. Jag är ju lite sådär med att låta dom vara för stora lixom eller vad man ska säga. Det finns barnfilmer av en anledning tycker jag så jag har varit tveksam inför detta men nu är det gjort. Anledningen är denna:

Han har sen dagistiden kommit hem och babblat om star wars då dom haft en bok på dagis. Det har sedan utvecklats genom att han fått star wars lego. Sedan vidare genom granne som har wii med lego star wars och även vi har pst 2 med samma spel som han spelar. Nästan dagligen så är han på nätet på starwars.com. Så vad gör man? Nu gav vi vika, mest genom mannen som tycker jag är lite fjantig så nu är det nog total hjärntvätt av filmerna här hemma. Dock så har vi ännu inte inhandlat 4-6 filmerna. Dom som man verkligen borde ha ju. Dock så är dom på g från cdon snart hoppas jag!

Iallfall så kan ju ungen allt typ. Rabblar gubbar hit och dit och frågar mig om ditt och datt och jag kan inte ett skit. Har såklart sett alla filmerna men inte alls många ggr så att fråga mig om vad som händer och vem som är vem är totalt meningslöst. Han kände igen scener i filmen som han sett i spel mm och man kunde nästan tro att han faktiskt redan sett filmen.

Undrar vad han drömmer om inatt:)

Jag frågar bara: Vem fan är bobba fett??????

3 kommentarer:

  1. Hahaha, det är från A som Elias har fått det då. Jag undrade varför han helt plötsligt visste vem Darth Weider (eller hur det nu stavas) var? Nu ska han minsann ha sin starwars tröja på sig, haha!! Ses om inte tidigare på fredag!!! PÖSS

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Darth VADER!!! ;D
    (var jag som råkade posta förra)

    SvaraRadera