fredag 5 februari 2010

Tung dag idag.......

Idag får jag ta farväl av min vän som gick bort i leukemi för en månad sen. Känns otroligt jobbigt. På lokalradion pratade dom om honom i morse och jag började gråta bara när dom sa hans namn. Han var så fin, vad mer kan jag säga?......

Tack för inspirationen du gav mig. Tack för vårt fina samtal vi hade där hemma i köket sist vi sågs. Jag önskar att vi hade setts mer än vad vi gjorde, kanske i nästa liv. Jag kommer att minnas dig som den fina glada killen som du var. Jag kommer alltid att minnas att du gillade att reta mig lite varje gång vi sågs. Jag kommer alltid att minnas dig och jag kommer alltid att sakna dig. Tills vi ses igen så kommer jag att lära känna dina fina tjejer och bidra med mitt minne av dig, att du var en fin människa.

Vila i frid älskade Pär...

Stöd Cancerfonden och deras arbete mot leukemi och andra cancerformer.

........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar