tisdag 2 februari 2010

Mmmm jag borde nog.....

gå ner och duscha, plocka klart i köket, plocka undan i vardagsrummet.........

MEN

jag orkar inte riktigt nu.....Istället sitter jag här i soffan och dricker kaffe, bloggar, pratar i telefon och kollar på days of our lives:) hihihihihihi jag VET att den serien är helt fläng bäng MEN jag kan inte låta bli......Har hängt med alldeles för många år för att sluta nu:)

Igår var farmor och farfar här och hälsade på igen. Ganska nyss hemkomna från indien. När vi sågs senast fick vi massa fina presenter, bla en magdansdräkt till mig:) jättefin, den ska jag dansa i ikväll fast bara sjalen, inte överdelen som är en slags bikinidel:) Ha ha det skulle se kul ut....blek, fet fast med grymt snygga paljettkläder på....mmmmmm sexy sexy....NOT

Stor har simskola idag igen och det kanske blir jag som får fara ner igen med honom. Mannen är just nu uppe på taket och skottar ner snö. Fortfarande dripp dropp i köket så snön måste bort. Snickarn kanske skulle komma förbi sent i em och hjälpa till lite uppe på vinden så vi får se hur det blir med allt. Iaf så tänkte jag att man kanske skulle passa på när man ändå är nere i simhallen och simma lite själv. Då kanske man faktiskt har en chans att komma i form till sommaren men vi får se. Jag är ju fortfarande förkyld men jag gick ändå en långpromenad i går kväll MEN kände dock när jag gick på lite för fort att kroppen inte riktigt orkar med. Så vi får se som sagt.

Nu måste jag nog fixa lite här innan liten vaknar.....kanske....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar