onsdag 10 februari 2010

Min räknare.....

Som jag lagt till här på sidan visar att det tydligen är några som läser min blogg........Eller så är det min svägerska som går in ca 10 ggr om dagen men det tvivlar jag starkt på eftersom hon inte ens är inne på sin egen blogg dagligen. Skumt känns det iaf att några läser det jag skriver men såklart ändå lite kul fast oxå lite läskigt......Vilka är ni egentligen?:) Ha ha herregud jag låter helt schizofren men idag är jag nog lite det. Har haft migrän hela morgonen och gick sen och la mig med liten och sov fram till dagishämtningen nästan. Så skönt eftersom jag känner mig helt slut efter gårdagen med simning och dans, oj oj oj....:) GICK ner och hämtade på dagis oxå men det kanske inte räknas eftersom det tar ca 10 min ner och 15 min hem eftersom det är uppförsbacke så det är ju ingen långpromenad direkt men bra gjort iaf när man bara är migränmamma hela dagen och egentligen bara vill dra täcket över huvet och sova....

Nu står liten och hojtar i gåstolen och bara inte vill längre.......

"I`ll be back"

2 kommentarer:

  1. haha 10 ggr var att överdriva, men i genomsnitt 1 gång per dag skulle jag tro! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack, vad kul att du tycker om att läsa:)

    Kram

    SvaraRadera