måndag 8 februari 2010

Mammakväll....

Åh va mysigt, jag ska på mammakväll:) På junibacken den 25 mars, tillsammans med en nyfunnen vän, ganska iallafall. Jag har frågat fler men inte fått svar riktigt. Program från 18.00 fram tills sent hoppas jag;) Bubbel, mat, fika, föredrag och SHOPPING......Det är ju ingen hemlighet att jag gillar och shoppa även om jag har skärpt mig ordentligt nu. Till och med jag inser att det inte går att shoppa upp pengar med ett läckande tak, japp det läcker fortfarande....... Iaf så ska det blir så skoj. Tack till Anna som tipsade mig.

Måndag idag så båda mina prinsar är hemma. Liten sover och stor spelar dataspel och jag bloggar.....Kan inte bli bättre tror jag:) Jo förresten, med lite kaffe så blir det perfecto. Såklart fortfarande koffeinfritt, det är bäst så. Senare i em ska jag och liten ner till öppnisbabycafè. Känner att han måste få träffa lite jämnåriga och "leka" med:) oxå måste hans mamma börja umås lite mer med andra mammor och prata blöjor, amning, mat mm:)....... Nu ska jag kaffa och passa på att duscha innan liten hinner vakna.......Nu kom solen och jag mår bra.....

"fånga dagen idag, det är soooool"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar