lördag 13 februari 2010

Jaha, har du barn på dagis....

JAAAAA det har jag, vilket betyder att man är sjuk typ jämt:( Jag var precis nästan frisk från min jättetäppt i näsan förkylning och nu inatt så vaknade jag med halsont och yrsel. Känns så drygt. Vi hade planer på att åka och träffa min mormor i helgen men det blir ju inte av nu....Hon är ju 89 och med allmänt kass hälsa så jag vill inte ha på mitt samvete att jag smittat henne. Får se om det blir en utflykt med svåger med familj till Sigtuna med promenad och fika. Dom är oxå lite förkylda så då känns det som om det kvittar om man ses lixom. Nu ska jag koka lite kaffe och tycka synd om mig en stund här i soffan innan min uppmärksamhet krävs av de små:)

När vi flyttar till Thailand, undrar om jag blir friskare då? Mindre förkylningar och mindre migrän? Åh va härligt det skulle vara......Synd bara att det endast är i mina drömmar som den flytten kommer att ske......synd alltså.......verkligen.......

Lar korn.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar