torsdag 11 februari 2010

MAM är här nu...

Nu har jag fått min superrosa MAM flaska med posten samt en ny jättefin skallra som sonen förtjust smakade ivrigt på:) Dock så var dinappen för bröstmjölk och ersättning så det blir en tripp förbi ica och handla en större för välling.

Har babysimmat idag och liten fick "dyka" 2 gånger. Han är helt slut och sover nu för 3:de gången idag..... Jag och stor ska snart ner till simhallen för andra gången denna vecka och bada. Han råkade ut för en skräckupplevelse på simskolan i tisdags så vi ska ner och öva lite i vattnet så det inte blir så stor grej av det hela. Måste dock erkänna att jag inte direkt är supersugen på att bada igen idag men vad gör man inte för sina barn...:) Har gått promenad idag oxå så jag känner mig faktiskt rätt duktig. Ner och simma lite nu så kommer det kännas ännu bättre:) Tänker kanske fuska lite ikväll med lite dumlesnacks eller någon annan supergod choklad framför dubbelavsnitt av lost tillsammans med mannen under en filt i soffan.....mmmmmmys.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar