fredag 12 februari 2010

"Myskväll" på akuten...

Med liten som skrek, tog sig för örat och kräktes.......

Vi hann knappt komma hem från simhallen jag och stor. Trodde vi skulle hem och äta middag men istället så fick vi kasta in stor hos farmor och farfar mitt i deras middagsbjudning medans vi for vidare till danderyds barnakut med liten som inte mådde så bra. Eftersom vi inte hann med middag hemma så stannade vi på vägen på Mc donalds för att ta en liten burgare på vägen medans liten slocknat i bilen men när vi stod i mc driven och skulle betala så kräktes han ner hela sig och stolen han satt i.......Behöver jag säga att hamburgaren inte smakade så gott?..... Iaf så blev diagnosen öroninflammation och kräkningarna berodde förmodligen på att han hade så ont:( Min lilla puppis Tack o lov iaf att vi hann till danderyd innan dom stängde och slapp Astrid lindgren.....sist vi var där satt vi i timmar.....och det var inte ens speciellt mkt folk.....hua aldrig mer igen hoppas jag. Iallafall så är dom snabbare på danderyd, vilket uppskattas:)

Fy fan rent ut sagt när dom bara gråter och man inte kan göra något för att lindra. Det gör så ont i mammahjärtat. Älskade lilla puppen.

Får se om min planerade myskväll blir av ikväll istället.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar