fredag 12 februari 2010

Kanske lite dumt....


Att fara iväg till arninge (ica mm) när liten har öronvärk och är allmänt hängig......Jag skulle bara in på lindex snabbt och lämna tillbaka ett par handskar som var för små till stor, dock när vi kom in så var kvittot som jag ca 15 min tidigare hittat efter 6 dagars letande i bilen nu var försvunnet igen.....tillbaka till bilen och titta där låg det kvar....orkade inte gå tillbaka så vi tog bilen till ica ca 100 meter bort istället. Först blev det dock apoteket och hämta penicillin till liten, men nu hade han redan tröttnat så det blev kånka på honom samtidigt som jag skulle försöka köra kundvagnen som såklart var helt fläng bänga och gick absolut inte att köra med en hand....Varför är det alltid så?? Sen in på ica i rallyfart och glömde hälften eftersom liten bara gnällde och ville inte alls längre. Stackars stor som fick ta emot mammas fräs och stresston:( Insåg att liten absolut inte skulle acceptera att sätta sig i bilen igen direkt så vi tog en fikapaus innan kånkandet hem igen. Behöver jag ens nämna att ordet svettig var något som beskrev mig väl?! Nu är vi iaf hemma och jag ska ta 3 valium och en whisky och inta sängläge i soffan medans min betjänt masserar mina fötter och lagar en nyttig och god trerätters middag.......Yeh right.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar