torsdag 25 februari 2010

Simma simma simma....

Idag har jag varit så duktig. Började dagen med en långpromenad ner till centrum och till kyrkan för att gå på minstinggudtjänst. En promenad på kanske 2 km. Ner är det verkligen ner, när man ska hem är det lite jobbigare eftersom det bara är uppförsbacke hela vägen. Iaf så var det mysigt i kyrkan. Man sitter längst fram vid altaret tror jag det heter:) (är ju inte så kyrklig)..... iaf så sjunger man och tänder ljus och sen går man till öppnis och fikar. Träffade en kompis som jag sen lunchade med i centrum. Sen bidde det handla på ica och sedan började vandringen till dagis och hämta stor. Vagnen var fullastad så tungt som sjutton var det. Jag var blöt som en tvättsvamp när jag kom hem. Då var det ju skönt att jag och stor skulle ner till simhallen och bada men först gick han ett extrapass på simskolan. Efteråt så mötte en dagiskompis upp med sin mamma som jag tillbringat dagen med och vi hade badskoj tillsammans. Jättekul och skönt att röra sig:) Vi var där i 4 timmar.......Så simmat har man ju gjort en del kan man säga;)

Nu har stor sportlov framför sig nästa vecka så då gäller det att försöka hitta på saker att göra. Som tur är så är det fler 15 timmars barn på samma avdelning som oxå är hemma och säkert vill ses och leka och fika. Får se vad det blir.......

Nu ska jag bara slappa i soffan.....å kanske äta lite ballerina kladdkake kakor......och kaffa lite kanske......... eller så somnar jag bara...........jag vet inte........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar