fredag 1 oktober 2010

Spotttttttify all night long.......

längesen nu MEN ikväll är jag fast. En halvpissig dag kan avslutas med grym musik så känns det lite bättre. Tack igen Metropol för grymma spellistor som underlättar mitt sökande på spotify mycket:)

Visst är det fantastiskt vad musik kan göra:) Apropå det så var jag med stor på hans första skoldisco idag. Det coola med det var att just musik förenade 6 åringar med oss "gamlingar", alla över 30 plus iallafall. Det må skilja mycket mellan mig och min 6 åring MEN musiken gör ingen skillnad på oss. Våra kroppar diggar samma musik. Jag menar vem kan sitta still till MJ?:) Stor såg dock inte riktigt bekväm ut när jag började vicka på höfterna så jag slutade ganska snabbt men iaf;) Samma musik där som överallt annars. Coolt tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar