onsdag 6 oktober 2010

Att jag ens orkar blogga nu....

är helt sjukt känner jag, och förmodligen så orkar jag inte så det blir mest blaj. Har jobbat hela dan, hem och äta middag och sen direkt iväg till spanskan som jag nyligen börjat på:) Kul men svårt. Tanten är spansk vilket är bra MEN hennes svenska suger och så även hennes engelska. Det blir lixom lite svårt att fatta MEN hon bjuder på energi varje lektion i form av en CHOKLADBIT!!!!!! Jag gillar henne och undrar redan vad för sort det blir nästa vecka:) Förra veckan var det after eight och idag en annan mintchoklad fast med flytande smet i:) Nästa vecka vore det gott med någon nöt av något slag i......eller bär av något slag eller nåt.......Jag kan säga choklad på spanska. Spanska är kul........;)

Buenos noches amigos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar