onsdag 20 oktober 2010

Ombytta roller????

Okej, nu kommer en sån konstig undran här igen;) MEN kan det vara så att dom som var snygga i skolan blir fula som äldre och vi andra, kanske inte fula men mer alldagliga blir snyggare med åren??? Som ett årgångsvin?;)

Dom som körde bimbo looken, solarie, blonderat hår och mycket smink......en del ser fortfarande ut så och dom ser INTE lika heta ut en sådär 10-15 år senare.......fortfarande bruna men skrynkliga.....mera utväxt blandat med lite grå och sminket ser inte heller lika bra ut det heller..........

Var på ica idag och såg en kille som var en av dom snygga när vi gick i låg och mellanstadiet....Jag tror det var han men jag blev osäker för han såg så jävla gammal ut??????? En gammal gubbe lixom och inte alls snygg längre......inte ett dugg...bara gammal! Sen när jag började räkna kom jag fram till att han endast är max 4 år äldre än jag själv!!!!!!!! DÅ blev jag rädd!!!!!!!! Jag tycker själv att jag ser likadan ut som när jag var 20.......faktiskt tom lite bättre;) men det kanske bara har med självkänslan att göra........Hmmmm jag kanske borde plocka fram lite bilder som är en sådär 10-15 år gamla och jämföra lite........eller inte.......

Iaf så räknades jag inte som en av de snygga så det borde finnas hopp för mig om min teori stämmer......OM den stämmer.......ha ha ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar