fredag 8 oktober 2010

För mycket vilja för lite tid....

Jag vill så mycket hela tiden! Problemet är att tiden inte räcker till:( Mycket måsten finns men det är inget jag prioriterar. Jag vill bara göra annat, roliga saker fast jag vet att beta av saker från "to do list" får mig att må bra så vill jag ändå inte. Helgen är för kort för att hinna träffa dom man vill, åka till ikea, åka på mässa plus alla måsten som att måla huset bla bla bla.

Tänk om man kunde klona sig. Klonen får vara hemma och göra allt tråkigt och den riktiga jag umgås med familj och vänner och bara är sådär skönt avslappnad och cool och verkligen inte har ett uns av ångest över att man borde göra nåt annat....! Fan va coolt det skulle vara!!!!!

Nu ska jag försöka ta fram den kreativa delen av min hjärna för att hjälpa min kreativa 5 åring som just byggt en teater men inte riktigt kan knyta ihop säcken ordentligt............sånt är ju jag super på:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar