måndag 11 oktober 2010

Mmm.....

Jag vet inte vad jag ska skriva.........vill skriva men är såååå trött:) Har målat huset dagar gånger 2......haft migrän i lika många dagar.........varit på meandi och inte handlat bara fikat........träffat S........Listan på saker jag INTE gjort är längre.........Städat, handlat, lagat mat, tvättat, rensat kläder,jobbat, simmat, gått promenader...........Ja det var väl det typ.........Jag ska....vilket år som helst nu........

Just det, stor gick sin först breakdance lektion idag och han tyckte det var kul så nu går han tydligen på break måndagar och idrottsskola på söndagar.......Hm hur gick det med det där att inte aktivera barnen för mycket;)........ännu något som jag får äta upp....hmmm, ja ja

Nu ska jag ta tabl ggr 2 och hoppas att helvetesmigränen ger sig:(

3 kommentarer:

  1. stackare, hoppas den ger med sig.. <3 <3

    SvaraRadera
  2. Kul att du kikar in:) Tack men ännu har den ett starkt grepp om mig:( Ska äta frukost nu.....

    Kramen

    SvaraRadera