fredag 1 oktober 2010

Dagen började bra.....

Imorse hade jag en sån där skön fredagskänsla i magen:) I bilen på väg till jobbet kom den där låten som gjorde mig så glad plus att solen sken. Jag kände lyckan bubbla i kroppen. Hade den känslan ända tills jag satte mig i bilen på väg hem igen SEN hände något:( Migränen kom krypande, ungar gnälliga, mannen iväg och fixa grejer och jag ville bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvet:( Hela em var jag en sur, gnällig, otrevlig lite brysk i sättet mamma:( En sån man hatar att vara. En sån som man senare på kvällen när läget är lite bättre under kontroll får ångest över att man varit och önskar man kunde spola tillbaka och göra om. Dock så är jag mänsklig och helt enkelt så blev en bra dag en dålig. Sånt händer även den bästa!

Nu ska jag in och pussa på mina vackra, sovandes, fridfulla små änglar som imorgon förtjänar att få en lite snällare mamma än dom hade idag. Jag älskar er dock varje dag, precis lika mycket, även om det inte alltid märks. Puss mina fina!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar