tisdag 5 april 2011

Sur morgon.....

trött, sliten efter gårdagens träning. Körde en timme på gymmet när stor hade dans sedan så körde jag en timmes eller kanske mer magdanspass är hemma. Var underbart skönt men jag har något knas i min ena höft. Har haft det sen zumban för några lördagar sedan. Muskeln känns lixom alldeles för kort. Har försökt stretcha men det funkar inge vidare. Får nog ringa sjukgymnasten.

Morgonen iallafall startades med sur stor och surt morgonhumör smittar av sig. Liten är allmänt dryg och gnällig. Mannen klarar inte och passa tider och är så fruktansvärt oorganiserad. Jag måste alltså starta dagen med att vara spindeln i nätet och med ett jävla tålamod vilket jag INTE har i nyvaket tillstånd.

En dammsugning och tripp till tvättstugan på det då. Sedan bär det iväg till fotbollsdojsdjungeln då stor måste ha ett par konstgrässkor till kl 4 idag. En present till svägerskan ska oxå inhandlas då hon fyller år imorgon.

En jävligt stor kopp kaffe innan då..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar