onsdag 27 april 2011

Hmmm.....

Hur det nu kom sig så sitter jag i soffan med fotboll på???? Real madrid vs Barcelona, fruktansvärt spännande......eller inte........

För att inte handla så tyckte jag att jag skötte mig ganska bra i täby idag. Köpte "bara" ett par nya solglasögon och 2 st superfina temuggar på indiska på rea. Att jag sen nu just beställt ett par converse till liten i strl 21 :), det räknas lixom inte riktigt tycker jag. Det är ju nätshopping vilket är helt lagligt! Jag har ju just sålt 2 grejer på tradera så tamtadam......Rött kort på pepe nu i 61:a minuten, vet inte alls vad jag ska tycka om det?

Imorgon ska jag jobba, träna och simma. Denna vecka har hittills bjudit på nada träning alls bara promenader. Jag har gått hela påsken. Var aldrig under 10.000 steg nån dag på hela påskhelgen. Vissa dagar blev det promenad gånger 3 för att jag hade så träningsabstinens så jag längtar tills imorrn.

Lite sömnladdning inför morgondagen då! Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar