fredag 15 april 2011

Projekt få i ordning!

Har börjat i tvättstugan. Får lixom arbeta mig därifrån genom hallen som ska tömmas vidare till gillestugan som nu är vårt sovrum men ser mer ut som ett skrotupplag. Jag skulle så gärna vilja leva efter någon slags filosofi att man ska inte ha mer saker än vad man använder. Jag strävar dit genom att börja med mig själv. Rensa mina saker. Resten som jag hittar på vägen som ingen annan använder det åker ut i förrådet där jag iaf slipper se det varje dag.

Min fina svägerska var här igår och av någon konstig anledning så har hon en positiv röjeffekt på mig. Kanske för att hon är så jävla perfekt;)

Denna helgen står det på inköpslistan och att göra:

Persienn eller mörkläggningsgardin till vårt sovrum då jag tycker det suger fett att liten INTE somnar om vid 5 tiden då han kommer ner till oss...........

Köpa blommor och pynta trappan lite. Påskliljor är väl passande nu...." Tantblommorna" får vänta lite till;)

Sätta upp "staket" kompostgaller vid sidan av huset fram till carporten på båda sidor för att hindra att den lilla gasar ut i gatan.

Mer än så skriver jag inte för då får jag bara ångest över att ha så mycket så då blir det inget gjort.

Jag börjar dock med att laga en nagel;) Japp jag unnar mig naglar för det gör mig så jävla glad:) Ytlig? Ja vem fan är inte det? Mer eller mindre iallafall:)

Sol sol nu kommer jag!

1 kommentar:

  1. Så jävla bra är du!!!! Ska bli härligt att möta alla tantisblommor imorgon!! Kraaam

    SvaraRadera