söndag 10 april 2011

Skärpning nu!

Jag måste nog bli ännu strängare mot mig själv nu. Inget händer på vågen fast jag tränar ca 3-4 ggr per vecka och håller mig ifrån onyttiga saker nästan hela tiden. Nu måste jag ta steget att dra ner på intaget ännu lite mer. Bröd ska jag försöka undvika och kolhydrater ska jag vara ännu hårdare med nu att bara ta knytnäve av. Har även om jag tycker att jag varit duktig kanske fuskat lite grann men FAN mat är så jävla gott och ögat vill alltid mer än magen!!!!! Jag tror ju inte på fenomenet dieter ett endaste dugg. Jag tror att man behöver lagom av allt. Fett, socker, u name it. Ok, det gäller ju då även bröd men att skippa hungern med en macka kanske inte är det bästa. Skärpning nu!

Utöver träning ska jag promenera varje dag nu. Då jag är hemma med liten så borde det inte vara så svårt att få till. Hade premiär i spåret idag och det var helt underbart. Jag älskar verkligen att gå i spåret. Kanske jag kan utveckla det till spring nån dag.......

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

1 kommentar:

  1. heja :-) det går, men man får vara stark och stå emot. Har gått ner, men ska ner lite till innan jag är nöjd/pussssss

    SvaraRadera