tisdag 5 april 2011

Bland skrik, gråt och nostalgi

Gårdagen tillbringades tillsammans med bästaste S som är min enda barndomsvän som jag åter funnit och är så fruktansvärt glad över. Vi har ett speciellt band hon och jag. Ett långt förflutet men även en god lång framtid tror jag.

Iallafall så åkte vi till Lekiz i berga och sedan en sväng med 4 sovande barn i bilen till våra barndomstrakter och kikade lite. Det ser inte riktigt ut som det gjorde när vi var små men känslan finns dock kvar. Jag saknar den känslan så oerhört mycket trots att jag inte hade det så lätt som liten. Den "by" känslan man hade där saknar jag. Hemma, trygg, mitt.........ord som dyker upp när jag tänker. Skulle det kännas så om jag bodde där idag? Jag vet inte. Kommer jag någonsin att få reda på det????

En härlig dag var det iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar