lördag 2 april 2011

Här sitter man nu....

liten sover och stor och mannen är på släktkalas. Kalas med mat och gott. Här sitter jag och är hungrig och kylen ekar tom. Det är lite synd om mig faktiskt. Jag vill oxå vara på kalas och äta gott. Jag är hemma här med förkyld liten. Stackars stackars mig. Migrän har jag haft oxå. Hungrig är jag oxå fast det har jag ju redan sagt. Om 3 timmar ska jag zumba. Det är kul men jag är hungrig och sugen på gott. Tårta, kaka, god mat.

På radion är det lovely Bentan på metropol. Han spelar så jättebra musik hela tiden, helt i min stil. Gud va tråkig jag känner mig. Har absolut inget spännande alls att skriva och ändå så skriver jag. Trött, hungrig och gnällig. Jag kanske ska ta och göra nåt att äta. Lite kaffe på det. Sen då? Jag vill vara på kalas jag med. Vara onyttig. Synda som bara jag kan. Äta gott i stora lass.

Jävla kyl som inte fyller på sig själv. Jag ORKAR inte handla. Hatar och handla. Är så kass på att handla. Speciellt mat. Jag kan komma hem och ha storhandlat för massor med pengar men har aldrig någon mat med mig. Det är sant. Jag köper tvättmedel, shampo, blöjor och sånt men ingen fysisk mat att laga. Tur att jag har en annan halva som är bättre på den biten iallafall. Han har inte skött sitt jobb den här veckan på det planet så här sitter jag nu med kurrande mage och surar lite.

Stackars stackars lilla mig.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar