onsdag 20 april 2011

Hm hur går det då???

Staketet är uppe, lite tvivelaktigt på ett par ställen. Persienner är hemma men lär inte komma på plats snart då det är makens jobb. Jag och skruvdragare är en missmatch. Hm man kanske kan spika upp dom? Plantering av blommor blev inget av dock inköp av 2 st påskliljor som står prunkande och fina på min fina trappa.

Annars har helgen bjudit på migrän, rödvecka som aldrig tar slut, trött, träningsångest, jobb, träffat vänner, blivit bjuden på grillmat hos bästa S, lekparksbesök, varit ute ute ute med mera med mera.Blandat kompott alltså. Mestadels trevligt men oj vad påverkad jag blir i själen av att inte träna. Åkte ner i fredags kväll vid 8 och tränande för att jag hade sån abstinens. Körde ett pass igår och ska köra idag oxå. Idag blir det nog både gym och sim. En del promenader har det blivit oxå så rört mig har jag. Just det, krattat löv i dagarna 2 oxå och det är ju kroppsarbete det med.

Imorgon åker vi till åland. Premiär för detta år och det ska bli helt underbart. Leverans nr 2 kommer från Mathem idag med påskmaten som skall förtäras där. Kommer nog att bli lite jobbigt med att hålla igen under påsken men kan fina A hålla sig borta från socker så ska jag banne mig oxå lägga lite band på mig. Knytnäve knytnäve men det gäller väl inte godis va;)

Nu ska jag bränna fett och dammsuga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar