fredag 11 juni 2010

Watch out for THE HAND.......

Åååååh jag bara måste ta mig på snoppen just nu........jag struntar i att den är full med kiss eller bajs eller whatever......jag bara måste....... Idag körde han ner en oljeflaska mitt när jag höll på att torka.....dock bättre än ja ni vet vad;) Jag ställer mig frågan varför det är så här med killar och snoppar? Fan han är snart 11 månader bara????? Jag har ju varit med om detta förut så jag vet men ändå. Snipp snopp snapp......Ni med tjejer, är dom likadana? Dock så försvinner det ju för oss iaf, tack o lov. Tänk er själva att ha typ tvångstankar att hela tiden måste ta sig på grejen.....Ha ha ha fy fan va jobbigt. Jag menar ju inte att killar hela tiden pillar sig på grejen, barn som vuxen men dom gör det garanterat mer än vad vi gör. Lägger den tillrätta, kliar pungen med mera med mera......Eller är det bara jag som sett dessa ovanor;) Å nej, jag syftar inte just på min man utan killar i allmänhet. Uppdrag idag, gör en check på killar i er omgivning, jag lovar att ni kommer se minst 5 ta sig på stället under dagen, barn räknas oxå;)

Ha ha detta kommer bli en rolig dag känner jag....i regnet.......

hejs

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA!!!! Känner igen syndromet!! Och apropå bajs, så gjorde Stella nästan samma sak igår, när jag just sagt att hon inte gör sånt.... hahaha! Fast hon hann aldrig provsmaka.....
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bajsbarn.......Men du, hur sjutton får du Stella att sitta på toan????? Min lilla skulle bara åla sig ner och sluta på botten på toan;) Tips tack så kanske vi slipper bajsätning här o fortsättningen. The hand var på väg ner idag igen...........Gode gud hjälp mig.........

    SvaraRadera