onsdag 9 juni 2010

Kräsmagad? Sluta läs.....

Ni vet sånadär tillfällen man ska vara snabb men inte riktigt hinner med!? Såna tillfällen när det lixom finns överallt när man ska byta och man måste ta av blöjan sådär blixtensnabbt samtidigt som man håller undan händer som ska ner till grejen.......Idag hann jag inte och sen hann jag inte fånga dom två på väg upp mot andra hål där man gärna stoppar allt lixom.......Japp du har fattat......Han har nu smakat på sitt eget bajs!!!!! Inte heller en gång utan 3 tror jag allt som allt. Jag i panik samtidigt som jag försökte kväva spyan som var på väg upp försökte ju stoppa dom där armarna med händer som såklart var överallt. Lyckades bära ut ungen med mina just då suuuuperlånga armar som var minst 4 meter från min kropp, samtidigt som jag bad en bön att hans oxå jäääääättelånga armar skulle vara stilla och inte röra sig emot mig. Jag lyckades och dränkte ungen i duschkräm och vatten i badkaret:) Nu luktar han nyponros MEN gonattpussen blir en diskret liten en..........I PANNAN!!!!!!

2 kommentarer:

  1. hahahahaha jag döööör! Lilla skitunge bokstavligen!! Tur att han är snygg! KRAM

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAH!!! Ja den var härlig!! Då får stella hellre äta sand, om JAG får välja... tur hon bajar på toan.... dit når hon INTE ner iaf....

    SvaraRadera