tisdag 15 juni 2010

Lider jag av schizofreni?

Man kan tro det när man läser min blogg. Tydligt är det när jag inte har ett skit att säga....då blir det musikvideos, prat om ormar, bajs och you name it;) MEN det är ju det som just då finns i mitt huvud. Fast egentligen har jag ju så jävla mycket jag vill säga hela tiden men då och då kan mina tankar inte formuleras tillräckligt väl i skrift lixom. Ofta bloggar jag i huvet och får till det jag vill säga men sen när kan skriva ner så är det puts väck. Just nu är jag inte så djup tankemässigt. Jag känner i stunden, som idag vid graven och när jag läste hennes blogg men jag grubblar inte så mycket just nu, det kanske är bra......jag vet inte.........

För tillfället är jag rädd för att jag ska få ångestattack....Det har kommit lite krypande några gånger senaste veckan.....typ glömt och andas och så........Vet inte varför jag får så här nu.......eller vet jag det?....Dock så tar jag kontrollen ganska snabbt men ibland hinner jag bli rädd! Jag vill inte vara rädd och jag vill inte tänka för mycket. Jag har slarvat med min "terapi" senaste tiden dvs mina promenader. Jag ska sluta slarva och bara "keep on walking" och sikta mot skyn......mot nya mål bara......och andas...........för helvete Milla, glöm inte och andas........

Lugn och ro, lugn och ro........Herregud det låter som jag är helt psyko.....dock ingen ide att jag försöker förklara mig...antingen så fattar man eller så gör man inte.....Jag fattar och det räcker för mig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar